آخرین اخبار
کد مطلب: 167233
از مهم‌ترين مسائل کشور موضوع انتخابات است
تاریخ انتشار : 1402/10/22 15:01:30
نمایش : 179
حجت الاسلام رحماني گفت : آنچه امروز از مهم‌ترين مسائل کشور است موضوع انتخابات است که دغدغه رهبري عظيم الشأن و مسئولان کشور است که همه اميد به همت شما امت اسلامي دارند تا در نتيجه حضور باشکوه و حداکثري شما و برگزاري امن و با سلامت انتخابات ، در تثبيت کشور و نااميدي دشمنان حرکت ديگري از ملت ايران، در تاريخ باشکوه کشور ايران سرافراز رقم بخورد.
به گزارش خبرنگار « سلام لردگان » ، حجت الاطلام و المسلمين يدالله رحماني خطيب نماز جمعه شهرستان لردگان گفت : حمله وحشيانه آمريکا و انگليس به خاک يمن را محکوم مي کنيم و بي‌ترديد جمهوري اسلامي ايران و ملت ايران با تمام توان حامي ملت مبارز يمن خواهند بود.
 
وي با اشاره به  آغاز ماه رجب  بيان داشت : ماه رجب آغاز فصل خودسازي و تهذيب، استفاده از اين فرصت مغتنم توصيه شده است، خصوصاً پنجشنبه و شب جمعه آينده که ليلةالرغائب به ترجمه فارسي،شب آرزوها نامگذاري شده است،آن شب شرافت و ارزش دو برابر دارد. هم شب جمعه است و هم ماه رجب،هنگامه دعا و استغفار و عبادت است.
 
رحماني اظهار داشت : با فرا رسيدن ۲۶ دي ماه و يادآور فرار شاه معدوم از کشور در سال ۱۳۵۷ ايام دهه فرخنده فجر و سالروز بزرگداشت پيروزي انقلاب اسلامي فرا مي‌رسد.
 
وي با توجه به نزديک شدن و اهميت انتخابات گفت : آنچه امروز از مهم‌ترين مسائل کشور است موضوع انتخابات است که دغدغه رهبري عظيم الشأن و مسئولان کشور است که همه اميد به همت شما امت اسلامي دارند تا در نتيجه حضور باشکوه و حداکثري شما و برگزاري امن و با سلامت انتخابات ، در تثبيت کشور و نااميدي دشمنان حرکت ديگري از ملت ايران، در تاريخ باشکوه کشور ايران سرافراز رقم بخورد.
 
حجت الاسلام رحماني تصريح کرد : در اين مسئله مهم، سه نکته اساسي وجود دارد که منبعد تا برگزاري انتخابات بايد به آنها بپردازيم: نتظارات مقام معظم رهبري از ما مردم و مسئولين محترم ، حسن عملکرد و اعتمادساز مسئولين برگزار کننده انتخابات و رعايت آداب و الزامات يک انتخابات درست توسط کانديداها و مردم و طرفداران آنان.
 
وي ادامه داد : دو کلمه جمهوري و اسلامي،هر دو وابسته به انتخابات است و مفهوم جمهوريت نظام در انتخابات واضح و روشن است،انتخابات جلوه مردم سالاري و حاکميت مردم بر سرنوشت خود است،در انتخابات پيش روي مردم هم نمايندگان خبرگان را انتخاب مي‌کنند که به تعبير رهبري : با انتخابات است که ولي فقيه از طريق منتخبان ملت در مجلس خبرگان تاييد مي‌شود، پس بنابراين مردم در انتخاب عالي‌ترين مقام کشور يعني رهبري به صورت غير مستقيم نقش دارند.
 
خطيب نماز جمعه لردگان در جاي ديگر اظهار داشت : اگر انتخابات در کشور نباشد يا ديکتاتوري است يا هرج و مرج ، زيرا آزادي که از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي است در گرو قانون خوبي است که منافع همه مردم را تامين کند و قانون تنها راه مقابله با هرج و مرج است و قانونگذاري وظيفه مجلس است که بايد نمايندگاني آشنا و عامل به قانون از همه گروه‌ها و سلايق انتخاب شوند.
 
وي با اشاره به سخنان رهبري در مورد اهميت انتخابات گفت : رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: رقابت،يعني جناح‌هاي سياسي براي شرکت در انتخابات با هم مسابقه بگذارند و ميدان براي مسابقه جناح‌ها و نگاه‌هاي سياسي و اقتصادي و فرهنگي باز باشد و راه حل مشکلات،انتخابات است براي رفع مشکلات بايد در انتخابات شرکت کرد.
 
رحماني در پايان گفت : يکي از دغدغه‌هاي مهم مردم، مشکلات در جامعه به خصوص مشکلات اقتصادي است که راه حل آنها در گرو تشکيل مجلسي قدرتمند و نمايندگاني کارشناس و کاردان و سالم و دست پاک است.
انشاءالله بتوفيق الهي از عهده اين مهم برآييم.
 
انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس